landgren 5 Postad 18 Oktober , 2016 Bifogar en bild på min, normalt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 255 Postad 18 Oktober , 2016 Är pinnen deformerad eller är det partiklar som sitter på den? Har du rätt offeranoder på ditt drev? Det ser ut att vara aluminumpulver på gängan och packningen. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 19 Oktober , 2016 Det är väl en magnetisk oljesticka och det svarta är en blandning av stålpulver och olja. Att det blir lite stålpulver på stickan är normalt (det är ju därför den är magnetisk också). Hur såg oljan i övrigt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
landgren 5 Postad 19 Oktober , 2016 Stickan/pinnen är magnetisk och ej deformerad.. Det vita på gängan/o-ringen är montagepasta. Oljan ser i övrigt bra ut, inget vatten. Frågan är om det är normal mängd metall som sitter där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 19 Oktober , 2016 Uppfattar stickans utseende som ganska normalt efter en säsong, åtminstone efter normalt antal (50?) körtimmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 19 Oktober , 2016 Ser helt normalt ut för ett drev som är inkört. Hade det varit nytt (eller nya lager och kona) hade det varit mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 19 Oktober , 2016 Tycker också det ser ut som vad jag ser efter en säsong på min magnetpinne. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser