Janne1 41 Postad 15 Oktober , 2016 Någon som vet var man kan hitta dessa Clips Diameter yttre7.5mm Diameter inre 4mm Längd 32mm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 16 Oktober , 2016 (redigerade) "Harre the devil" vad många sorters plastsmäck-clips det finns! En bildgoogling med söktermerna "double end auto plastic clips 6mm hole" ger några hyfsat snarlika.Ofta leder sådana här bildlänkar till nån grossist som inte säljer styckvis, snarare säckvis.Möjligen kan man spåra upp nåt bilmärke som använder prytteln och sedan gå på deras reservdelsnummer?[Hmm... fast vad i en modern bil kan vara fäst med "double end", knappast dörrpaneler. Den stora längden 32 mm i din bild antyder att det är två tjocka föremål som fästs ihop. Behövs rätt långa borrhål för bra grepp. Förslag någon?] Redigerad 16 Oktober , 2016 av Thomas-1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lods 4 Postad 16 Oktober , 2016 (redigerade) Det verkar som om "Double End Xmas Tree Clips" är en bra sökbenämning. Finns snarlika på ebay/lod Redigerad 16 Oktober , 2016 av lods Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 457 Postad 16 Oktober , 2016 (redigerade) Kuntze säljer egentligen inte plastklipps, men vid något tillfälle fick jag hjälp av dem att hitta det jag sökte när jag letade plastdetaljer. Dessvärre minns jag inte vad firman hette... Skriv till dem och fråga om de har det du söker eller om de vet var du skulle kunna hitta sådana. Tillägg: Du bör ju först fråga de företag du hittat som säljer plastdetaljer om du inte redan gjort det, men jag förutsatte att det spåret redan är uttömt. Mackey Redigerad 16 Oktober , 2016 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 16 Oktober , 2016 Kanon o tack för dessa ledtrådar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 16 Oktober , 2016 Jag tror man ska leta hos företag som säljer beslag typ Theofils, Specialbeslag mfl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser