Gå till innehåll
söndag 17 november 2024
Janne1

Plast Clips

Rekommendera Poster

Någon som vet var man kan hitta dessa Clips

Diameter yttre7.5mm

Diameter inre 4mm

Längd 32mm

post-59444-0-77793700-1476540493_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

"Harre the devil" vad många sorters plastsmäck-clips det finns! :blink:
En bildgoogling med söktermerna "double end auto plastic clips 6mm hole" ger några hyfsat snarlika.
Ofta leder sådana här bildlänkar till nån grossist som inte säljer styckvis, snarare säckvis.

Möjligen kan man spåra upp nåt bilmärke som använder prytteln och sedan gå på deras reservdelsnummer?

[Hmm... fast vad i en modern bil kan vara fäst med "double end", knappast dörrpaneler. Den stora längden 32 mm i din bild antyder att det är två tjocka föremål som fästs ihop. Behövs rätt långa borrhål för bra grepp. Förslag någon?]

Redigerad av Thomas-1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det verkar som om "Double End Xmas Tree Clips" är en bra sökbenämning. Finns snarlika på ebay
/lod

Redigerad av lods

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kuntze säljer egentligen inte plastklipps, men vid något tillfälle fick jag hjälp av dem att hitta det jag sökte när jag letade plastdetaljer. Dessvärre minns jag inte vad firman hette...

Skriv till dem och fråga om de har det du söker eller om de vet var du skulle kunna hitta sådana.

Tillägg: Du bör ju först fråga de företag du hittat som säljer plastdetaljer om du inte redan gjort det, men jag förutsatte att det spåret redan är uttömt.

Mackey

Redigerad av Mackey

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror man ska leta hos företag som säljer beslag typ Theofils, Specialbeslag mfl

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...