Gå till innehåll
onsdag 15 januari 2025
zumpen

Nu har jag uppdaterat min sida med bilder o info.

Rekommendera Poster

Japp som rubriken säger!!! håller på att renovera lite så jag lägger ut mer bilder efter hand när saker blir klara.. =) skulle uppskatta om nån kunde ge mig lite mer info om min båt.. helt omöjligt att hitta bilder o info om den på nätet.. är den verkligen så ovanlig..? det är ju en Joda trots allt.. hmmm

post-9385-1394234384,9919_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Ja, det är gott att sätta tänderna i ett nytt projekt. Speciellt när det är en båt som kommer ge en massa nöje... Själv har jag renoverat min båt under höst/vinter/vår. Nu är den klar och ligger i vattnet. Men, ett tag höll jag på att få ett total bryt.... Det är inte kul att sitta i december med en kupé fläkt under en mörk pressening, och med halvdassigt ljus och försöka skruva. När man för 5-6:e gången hämtar en mutter i kölvsvinnet så kan man hålla sig för skratt. Nåja, jag är som sagt klar so far med renoveringen. Nu skall jag njuta av båten och planera vidare. Lycka till ! :-) P.S Kolla länken nedan så kan du se lite av renoveringen.

post-8981-1394234385,0557_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jadu jag har stora planer för vintern men jag antar att det blir som du säger.. mörkt o kallt =( men till nästa sommar skall jag göra mycket saker.. fortfarande ingen som vet nåt om min båt? en Joda Comet..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...