moltas 25 Postad 4 Oktober , 2016 Förmodligen nåt som jag själv ställt till med. Då jag klickar på "nytt innehåll" så kommer bara mina egna inlägg upp. Innan så kom alla inlägg efter mitt senaste besök upp. Vill komma tillbaka till detta igen . Hur? /Moltas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinMick 87 Postad 18 Oktober , 2016 Tryck på "mer"-knappen och kryssa bort de alternativ du har förkryssade i den listan! Jag brukar ofta nog vara så självisk att jag bara kollar de trådar jag medverkar i själv. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 18 Oktober , 2016 Ja, FinnMicks tips borde funka.Annars kan man logga ur sig och istället använda knappen "Aktiva Trådar".Detta ger trådarna (ca 70 st?) med de senaste inläggen i samtliga forumdelar.[skriver detta som ett tips även för tillfälliga "icke medlemmar" som ju aldrig är inloggade.] 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moltas 25 Postad 18 Oktober , 2016 Ja, FinnMicks tips borde funka. Annars kan man logga ur sig och istället använda knappen "Aktiva Trådar". Detta ger trådarna (ca 70 st?) med de senaste inläggen i samtliga forumdelar. [skriver detta som ett tips även för tillfälliga "icke medlemmar" som ju aldrig är inloggade.] Tack! Det har fixat sig. Som vanligt när man inte läser ordentligt i inställningarna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser