Ankarman 0 Postad 11 Maj , 2005 Tjena Har en Marex 24 med ett kapell som sett bättre dagar. Någon som har förslag om någon bra leverantör eller någon som ska sälja sitt begagnade..? Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hunnebo 0 Postad 12 Maj , 2005 Hej Vet inte var du bor men jag kan rekommendera ROSSY Kapell på Smögen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarman 0 Postad 12 Maj , 2005 Hej Tack för tipset.! Ska kontakta dom. Är det någon som har åsikt om kvalitéten på kapellväven. Har den erfarenheten att vissa tyger är sämre än andra och att även färgen kan ha betydelse för hållbarheten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hunnebo 0 Postad 13 Maj , 2005 Hej igen Som dom förklarade på Rossy så ska man undvika röda , vinröda pga att dom bleks. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarman 0 Postad 14 Maj , 2005 Tänkte satsa på mörkrött för jag inbillar mig att möglet och smutsen syns mindre på det men det är väl så at det bleks och då har jag ett flammigt kapell. Någon åsikt om vilken färg som kan vara bäst ur hållbarhetssynpunkt..? Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser