JonasMe 0 Postad 28 September , 2016 (redigerade) Vi kommer att starta upp ett UF som kommer att syssla med förtöjningar till båtar och det hade varit väldigt snällt om du hade svarat på dessa 4 frågor https://goo.gl/forms/Llic70MudEigAmx63 för att hjälpa oss komma igång Mvh JonasMe. Redigerad 28 September , 2016 av JonasMe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 211 Postad 28 September , 2016 "UF"..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
condmaster 15 Postad 28 September , 2016 "UF"..? Hej, se nedan: http://ungforetagsamhet.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrlavin 45 Postad 28 September , 2016 Bra koncept tycker jag. Skriv här igen när ni kommit en bit på väg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawolf 382 Postad 29 September , 2016 Det vore mera realistiskt att arrangera så att ungdomarna kan göra sånt som ett åldrande släkte av båtägare finner alltmer mödosamt, nämligen att erbjuda putsning och bättringsmålning av bottenfärg, samt polering och vaxning av båtar. Anpassning av tampars längd gör de flesta via någon knop. De som vill splitsa kan ofta göra det själva eller har en kompis som kan. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinMick 87 Postad 29 September , 2016 Man kan ju alltid tänka sig att ordna kurser i ämnet? Bjud på mat vid kurstillfällena så fåe ni mer kunder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 29 September , 2016 Vi kommer att starta upp ett UF som kommer att syssla med förtöjningar till båtar och det hade varit väldigt snällt om du hade svarat på dessa 4 frågor https://goo.gl/forms/Llic70MudEigAmx63 för att hjälpa oss komma igång Mvh JonasMe. Bra enkät. Tar 5 sekunder att fylla i. Vore trevligt att höra hur många som svarar/fyller i. Bra jobbat att inte krångla till det samtidigt som ni får bra uppdelning av info. Den modellen kan ni säkert ha användning av. Hoppas ni får mycket svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wingan 71 Postad 29 September , 2016 Ja som sagt, bra och tydlig enkät. Affärside'n är väl mer tveksam. Splitsning och annat småpyssel med båtgrejor ser jag för egen del som ren avkoppling och nöje. Vore nog mer givande att satsa på något som Seawolf föreslår, att avlasta sådant som är mer betungande för båtfolket. Men då gäller det ju förstås att utveckla nån rekonditionerings-metod för båtar som går att köra enligt löpande-bandprincipen, för att få lönsamhet också. Ambulerande båtbottentvätt kanske kunde vara nåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasMe 0 Postad 29 September , 2016 Bra koncept tycker jag. Skriv här igen när ni kommit en bit på väg. A det gör jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasMe 0 Postad 29 September , 2016 Vi kommer att starta upp ett UF som kommer att syssla med förtöjningar till båtar och det hade varit väldigt snällt om du hade svarat på dessa 4 frågor https://goo.gl/forms/Llic70MudEigAmx63 för att hjälpa oss komma igång Mvh JonasMe. Bra enkät. Tar 5 sekunder att fylla i. Vore trevligt att höra hur många som svarar/fyller i. Bra jobbat att inte krångla till det samtidigt som ni får bra uppdelning av info. Den modellen kan ni säkert ha användning av. Hoppas ni får mycket svar. Hej det är ca 100-110 som har fyllt i undersökningen men målet är typ 500. Om du har möjlighet att dela vidare hade jag blivit väldigt tacksam =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasMe 0 Postad 29 September , 2016 Det vore mera realistiskt att arrangera så att ungdomarna kan göra sånt som ett åldrande släkte av båtägare finner alltmer mödosamt, nämligen att erbjuda putsning och bättringsmålning av bottenfärg, samt polering och vaxning av båtar. Anpassning av tampars längd gör de flesta via någon knop. De som vill splitsa kan ofta göra det själva eller har en kompis som kan. A det skulle kunna vara något, vi har diskuterat en del om flera olika liknade saker men problemet är att jag läser teknik och vi har inte så mycket tid till att driva ett företag där vi måste åka en del lägre sträckor, men det du sa är nog något som vi skall fundera på. tack för rådet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasMe 0 Postad 29 September , 2016 Man kan ju alltid tänka sig att ordna kurser i ämnet? Bjud på mat vid kurstillfällena så fåe ni mer kunder. A det skulle kunna vara något för i blanketten så har ungefär 1/5 varit intresserade av att lära sig att splitsa. Tack för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser