bhemac 2 859 Postad 20 Oktober , 2016 Typ 2 sådana HÄR, 2x27W! Fick dessa idag. Rent skräp, inte 27W utan 3W Har begärt refund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrlavin 45 Postad 20 Oktober , 2016 Vad lurigt. Säljaren skriver i texten 9 LEDs på 3W. Styck? Då blir det 27W. Nån slags teoretisk kapacitet om kretskortet designats annorlunda? Nä, ibland är kina-ebayarna snurriga så man blir trött. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 862 Postad 20 Oktober , 2016 Typ 2 sådana HÄR, 2x27W! Fick dessa idag. Rent skräp, inte 27W utan 3W Har begärt refund. 2 x 27W LED Daytime running light(DRL) Det här var ju konstigt skrivet i produktbeskrivningen. De har ju dessutom skrivit DRL som benämning på produkten. Om de menar att ett par 27W LED-lampor bara är avsedda för att användas som varselljus så är det ju ett rent bondfångeri. De vill ju förleda kunden att uppfatta dem som ett par fjärrljus. Men 27W borde vara 27W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 20 Oktober , 2016 Ja vad trött man blir, jag har gått och väntat på att få testa. Nu får min 18W monteras istället. Fördelen är ju att eBay brukar vara väldigt seriösa, betalar inte säljaren tillbaka så gör eBay det. Vad jag förstår så får säljaren en ordentlig uppsträckning också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser