zoechica01 0 Postad 12 September , 2016 Hej Har lyckats pilla isär bränslepumpen som hade satt igen sig på min wallas 2400. Alla delar i mässings pump röret vill inte hamna på rätt plats igen. Är det någon som vet hur delarna ska sitta ihop eller har en sprängskiss som visar insidan på en FC4 bränslepump Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ard-Kristina 0 Postad 4 Oktober , 2016 Hej Har lyckats pilla isär bränslepumpen som hade satt igen sig på min wallas 2400. Alla delar i mässings pump röret vill inte hamna på rätt plats igen. Är det någon som vet hur delarna ska sitta ihop eller har en sprängskiss som visar insidan på en FC4 bränslepump Tack! Har gjort samma sak och är osäker i vilken ordning och vilket läge de olika delar ska sitta. Har skickat mail till Sleipner i Strömstad och bet om hjälp med en sprängskiss, men har inte fått något svar än. Återkommer senare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ard-Kristina 0 Postad 5 Oktober , 2016 Fick bifogad pdf av Sleipner. Har själv ingen användning av den eftersom min pump ser annorlunda ut invändig och tydligen inte är en FC4 som jag trodde. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 5 Oktober , 2016 Fick bifogad pdf av Sleipner. Har själv ingen användning av den eftersom min pump ser annorlunda ut invändig och tydligen inte är en FC4 som jag trodde. Vill du vara så vänlig och meila mej en kopia till lasse-lundell snabela hotmail.com Byggde om en Walls, se: http://lasselundell.se/wallas.html ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MotorMannen 1 Postad 27 Maj , 2022 2016-09-12 vid 18:29 skrev zoechica01: Hej Har lyckats pilla isär bränslepumpen som hade satt igen sig på min wallas 2400. Alla delar i mässings pump röret vill inte hamna på rätt plats igen. Är det någon som vet hur delarna ska sitta ihop eller har en sprängskiss som visar insidan på en FC4 bränslepump Tack! FC-pumper_med_sprengskisse.zip Gammel pumpe.zip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ard-Kristina 0 Postad 27 Maj , 2022 Åldern och balansen satte stop för båtlivet för några år sedan, men jag lyckades hitta lite ritningar. Var så god. 20161005180325854.pdf FC-pump.pdf wallas pump delar.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser