Kenneth_S 137 Postad 7 September , 2016 Letar efter en kompletteringsbåt till storbåten, att ha när vi är uppe i Brofjorden - Att ha för fiske o eventuellt krabb-, kräft- och hummerfiske... Tittar bl a på denna båten: https://www.blocket.se/goteborg/Ryds_480S_med_Yamaha_30hk_2_takt_68004938.htm?ca=15&w=2&last=1 Det jag tvekar på är priset kontra en 18, snart 19 år gammal motor, om det är motiverat med det priset. Båten är bra, det vet jag. Det hänger med en del prylar till båten... Det är just motorn jag tänker på att det kan gå att få ner några spänn för att motorn har en del år på nacken... Behöver ha er kunniga att bolla detta med... Vad anser ni? Ser fram mot svar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 7 September , 2016 Hej, ser motorn hel, ren och välskött ut bör den funka länge än. MEN, jag hade en 480rsi med 30hk och det är tyvärr i klenaste laget. 1-2 pers kan man åka hyfsat men är man fler går det väldigt tungt... / Andreas 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 7 September , 2016 Bjud vad du tycker är ett pris du inte kan motstå.. Det kan ju bara hända några alternativ. Säljaren ser det som oförskämt och höjer priset ytterligare. Säljaren ser det som oförskämt och svarar inte Säljaren säger nej Säljaren ger motbud Säljaren säger ja. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 7 September , 2016 Bjud vad du tycker är ett pris du inte kan motstå.. Det kan ju bara hända några alternativ. Säljaren ser det som oförskämt och höjer priset ytterligare. Säljaren ser det som oförskämt och svarar inte Säljaren säger nej Säljaren ger motbud Säljaren säger ja. Lite granna så, ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser