Corvinett 0 Postad 31 Augusti , 2016 Jag behöver snygga till (renovera) min badbrygga och kollar/letar alternativa (billigare) träslag till teak! Behöver även göra en snygg låda att ha på badbryggan! Tips idéer om detta? Hur har ni andra gjort och tänkt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 31 Augusti , 2016 Snyggare, där stupade mitt förslag. Jag har tryckt furu, förstärker yrkesbåtsutsendet. Kalle 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 31 Augusti , 2016 Durkplåt av marinkvalitet i aluminium? -Ännu mera yrkesbåtsstuk! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 31 Augusti , 2016 Durkplåt av marinkvalitet i aluminium? -Ännu mera yrkesbåtsstuk! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 31 Augusti , 2016 Cumaro, Bankirai/Kirai, Ipé, Massaranduba mfl Det finns idag många alternativ till teak och där flera även är bättre. Cumaro och Bankirai brukar användas till pooldäck. Håller minst lika bra som Teak men kostar en tredjedel. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser