nicke1952 0 Postad 10 Maj , 2005 Hej min kompis behöver hjälp med att hitta sin impeller,han har en Volvo penta sx cobra drev-89.någon som vet? Själv har jag ett Omc cobra drev och där är det inte nå problem att hitta den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst eric Postad 16 Maj , 2005 Hr själv en 1952á med en 5,0l v8 OMC vart sitter min impeller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 Maj , 2005 Hej! Behagar Ni skämta? Det är bara att följa sjövattenintagets slangar./god slangjakt/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 17 Maj , 2005 den sitter på direkt på vevaxeln alltså på motorn det går två vattenslangar till impellerhuset går inte att missa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erbe 0 Postad 25 Maj , 2005 Är du säker? fram på motorn sitter en vanlig vattenpump....vad jag kan se iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
searays 0 Postad 25 Maj , 2005 lyft på locket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coelum-versus 0 Postad 25 Maj , 2005 Hälsa kompisen !! :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2352 0 Postad 26 Maj , 2005 Eric...Din impeller bör sitta bak på drevet, dold under en kåpa som sitter med tre skruv. Går bra att byta med båten i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erbe 0 Postad 26 Maj , 2005 Det var det jag misstänkte...många bud om att det går slangar mm,ska kika under locket på drevet det låter ju mest troligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 28 Juni , 2005 cobradrevet har impellern monterad i drevet medan pentas sxdrev har impellern monterad direkt på veven. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser