larsan 17 Postad 28 Augusti , 2016 Hej. Någon som har ett bra tips på kapelltvättare och som impregnerar? Bor i Västerås,men Stockholm inga problem:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jajo 32 Postad 28 Augusti , 2016 Jag har använt Ren Tvätt, de håller till i Bromma i Stockholm. De har gjort ett bra jobb till ett bra pris och de har hållit den utlovade tiden. De går igenom sömmar, dragkedjor och rutor om du önskar. Jag tycker att de har fungerat bra när jag lämnat i kapellen där. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 28 Augusti , 2016 Ren Tvätt räddade mitt kapell som såg helt fruktansvärt ut(andra tvättfirmor ville inte ta i det). Bra pris och service. När jag köpte båten sa säljaren att det måste bytas. Sen nu efter tvätt ser det ut att hålla 5år till, så blev isf 10 extra år:) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 29 Augusti , 2016 Ahh,perfekt!! Jag tackar så mycket för det. Det får bli rentvätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser