tomasis 1 Postad 26 Augusti , 2016 Som titeln sager, jag soker en dinghy att hyra? Kravs det nagon "licens" for det? Tack pa forhand! /Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 26 Augusti , 2016 Licens för dinghy vet jag ej men för dingo kan du hitta ansökningsförmulär om du googlar på "dingo license" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 26 Augusti , 2016 Vad är en dinghy för nåt!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 26 Augusti , 2016 Jag antar att han menar en gummijolle. Jag hyr ut min för 4500kr/vecka men den är ju i Jönköping... =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomasis 1 Postad 26 Augusti , 2016 (redigerade) ja jolle ar ratt ord men jag tittar efter nan rolig seglig jolle att ova pa. lite bilder skulle hjalpa antar jag Redigerad 26 Augusti , 2016 av thunder7 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tomasis 1 Postad 26 Augusti , 2016 nu fick jag veta lite och det verkar som man joinar en klubb istallet. Vet nagon en sadan i narheten av Solna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bigfish68 18 Postad 27 Augusti , 2016 HKK Huvudsta kappsegling & kanontklubb. Ligger vid ulvsundasjön bredvid huvudsta badet. . http://www.huvudstakk.se 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser