Northbeach_Sthlm 0 Postad 24 Augusti , 2016 Hej Hej, Någon här som kan hjälpa mig med vad för slags ribbåt jag har köpt? Det sägs att den har gått hos sjöräddningen. Vad väger den, vad är det för mått? VH Martin Nordstrand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 24 Augusti , 2016 Har du kontaktuppgifter till den du köpt den av... så kan jag skriva/ringa och kolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northbeach_Sthlm 0 Postad 25 Augusti , 2016 Tidigare ägarn visste inte heller vad det var för modell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AlfaAlfa 63 Postad 25 Augusti , 2016 Båten vet jag inte, men det kan vara HAKI ställning... Det finns mycket specialbygge inom räddnindtjänsten rundt i världen. Men måtten borde du vel ta själv med lite hjälp. Det kan göra det enklare att söka upp denna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northbeach_Sthlm 0 Postad 25 Augusti , 2016 Hur mäter jag längden på en rib är det med pontonernas fulla längd och bredd eller bara skrovet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser