CaptainKongo 84 Postad 17 Augusti , 2016 Hade tänkt att införskaffa en bimini till min Hallberg Rassy 352. Någon som kan ge tips på kapellmakare som gör sådana inkl bågar i Stockholms området? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 18 Augusti , 2016 Jag tycker att du skall segla ned till Polen nästa sommar och fixa det på plats i Gdansk. Då får du en perfekt segelsemester, otroliga mängder gott öl och skräddarsydda grejer i toppkvalitet för mindre pengar än vad det skulle kosta att bara sy upp biminitoppen i Stockholm. :-) Vi seglade ned för tre år sedan och fixade sprayhood, supstuga, lazybag, genuakapell, lite vindskydd och annat för ca 22.000 sek. Typ 33% mot vad det skulle kosta i Sverige. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainKongo 84 Postad 18 Augusti , 2016 Jag tycker att du skall segla ned till Polen nästa sommar och fixa det på plats i Gdansk. Då får du en perfekt segelsemester, otroliga mängder gott öl och skräddarsydda grejer i toppkvalitet för mindre pengar än vad det skulle kosta att bara sy upp biminitoppen i Stockholm. :-) Vi seglade ned för tre år sedan och fixade sprayhood, supstuga, lazybag, genuakapell, lite vindskydd och annat för ca 22.000 sek. Typ 33% mot vad det skulle kosta i Sverige. Har du firmans namn eller kontaktuppgifter? Vi ska mot Tyskland nästa sommar, så en avstickare till Gdansk skulle fungera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 19 Augusti , 2016 Jag tycker att du skall segla ned till Polen nästa sommar och fixa det på plats i Gdansk. Då får du en perfekt segelsemester, otroliga mängder gott öl och skräddarsydda grejer i toppkvalitet för mindre pengar än vad det skulle kosta att bara sy upp biminitoppen i Stockholm. :-) Vi seglade ned för tre år sedan och fixade sprayhood, supstuga, lazybag, genuakapell, lite vindskydd och annat för ca 22.000 sek. Typ 33% mot vad det skulle kosta i Sverige. Har du firmans namn eller kontaktuppgifter? Vi ska mot Tyskland nästa sommar, så en avstickare till Gdansk skulle fungera! http://www.sailservice.pl/ "Sail Service" Sail-loft and wholesale trade ul. Sienna 45, 80-605 Gdansk Tel (+48 58) 307-3785; Fax (+48 58) 307-0924 email: office@sailservice.com.pl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser