CubaCola 2 Postad 17 Augusti , 2016 Någon som har handlat begagnade VP-delar av honom och kan rekommendera alt. inte! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 292 Postad 17 Augusti , 2016 Jag köpte en begagnad Yanmar YSB-12 av honom och blev väldigt nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CubaCola 2 Postad 17 Augusti , 2016 Jag köpte en begagnad Yanmar YSB-12 av honom och blev väldigt nöjd. Låter bra! Tack för ditt svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 17 Augusti , 2016 Jag har köpt en startmotor och termostathus till en vp md5 och är också väldigt nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndreasAn 9 Postad 18 Augusti , 2016 Har också köpt diverse beg delar av honom och varit nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikael_matsson 177 Postad 18 Augusti , 2016 Jag köpte ett begagnat backslag. Det fungerade bra och priset var bra, så jag är nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 18 Augusti , 2016 Behövde ha ett nytt tändningslås (Yanmar) då det gamla föll isär. David ville ha 1200:- för en hel panel, inte löst lås. Nej tack! Blev Björlandavarvet istället, 600:- för ett helt nytt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LonelyBird 154 Postad 19 Augusti , 2016 Köpte en begnagad oljekylare av honom till min MD31A. Leveransen och varan perfekt. Dessutom var han hjälpsam och vänlig trotts besvärliga telefonförbindelser härifrån Finland... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
telecastrus1970 1 Postad 19 Augusti , 2016 Har köpt lite saker från honom oxå, mycket snabb och bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 19 Augusti , 2016 Jo det har bara varit positivt. Stor osäkerhet vid köp av begagnat är väl vad man får tänka på men lätt att få reglerat. Sällsynt bra bemötande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 20 Augusti , 2016 Kul att läsa att det finns seriösa firmor som håller måttet:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser