Palmski87 0 Postad 12 Augusti , 2016 Hej! Första gångs köpare av båt. Och har blivit lite förvirrad gällande vilken båt modell jag lyckats få tag i. Någon som kan säga om det är en Hajen eller ej? Tycker inte skrovet fram till matchar nån av årgångarna. Tacksam för svar Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmski87 0 Postad 12 Augusti , 2016 Va ute och mätte den. Cirka 5.10-5.15 lång och 1.95-2.00 bred. Vad kan det vara för en? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmski87 0 Postad 13 Augusti , 2016 Ingen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmski87 0 Postad 15 Augusti , 2016 Känns som jag letat genom alla båtmodeller utan lycka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 15 Augusti , 2016 Vad det är för båt vet jag inte, men en Ryds Hajen är helt klart att det inte är. Skrovformen påminner lite om den Cascade använde på sina modeller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmski87 0 Postad 15 Augusti , 2016 Tack för dit svar, ska undersöka den modellen lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmski87 0 Postad 15 Augusti , 2016 Kollat lite på cascade:s båtar och hinner tyvärr ingen liknande där heller :/ Egentligen kvittar det va det är för en, mer roligt o veta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser