mcerik 0 Postad 10 Maj , 2005 Hej Fastnade första premiärturen med ankaret på ca:6 meters djup, skar av dessa 6 meter, finns det något bra sätt att sy detta eller är det bara att slå en knop. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 10 Maj , 2005 Du skulle ju kunna splitsa dit ett kaus, det är det bästa - om man gör det rätt. Eller så köper du en ny ankarlina med färdigspltsad kaus och knopar dit den lina du har i andra änden, det är inte speciellt dyrt. Det är aldrig fel med lång ankarlina - själv har jag c:a 70 meter... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mcerik 0 Postad 10 Maj , 2005 Hej igen Jag glömde och säg att jag använder ankarolina Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mcerik 0 Postad 10 Maj , 2005 Hej igen Tackar för förslagen, det känns inte riktigt bra att byta ankarolina bara för att man skurit av 6m, men kanske vi får hitta på något. Kent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 10 Maj , 2005 Är det ett ankarband? Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser