pronic 0 Postad 9 Maj , 2005 Hej alla glada ! I ett försök att få in lite mer folk här och bredda klubben har namnet fro.m idag ändrats från marex 24 klubben till Marex & Joda 24 klubben . Så från och med nu är alla Joda 24 ägare, gamla som unga , tjejer som killar välkommna in i gemenskapen ! Samtidigt med denna ändring skulle jag vilja höra mig för om det är någon här på klubben som skulle vilja hjälpa till med att administrera denna klubb, godkänna nya medlemmar (även om just detta jobb kanske inte varit speciellt betungande) och allmänt komma med nya infallsvinklar på hur vi skall driva denna klubb vidare ... tacksam för ideér. MVH Klubbadmin /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarman 0 Postad 9 Maj , 2005 Hej Pronic Kul att det är igång igen. Har donat med min Marex hela våren och håller just på att installera nya ekolodet. Fattas bara några skruv och på Fredag åker Julia i sjön. MD 11:an går som en dröm så motorbytet får vänta ett tag. Ett kostsamt projekt är i antågande....nämligen att skaffa ett nytt kapell. Någon som har åsikter om tygkvalitet och lämplig leverantör så är jag evigt tacksam! Antar det finns färdiga till bra pris? Ha det bra o en trevlig sommar Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pronic 0 Postad 9 Maj , 2005 Hej ankarmannen ! javisst är det gott med vår och båten i sjön, det ända som fattas är värmen.. Angående kapellet, hoppas jag du sett länken som ligger på klubben, till en tillverkare i danmark som har marex kapell i sitt standardsortiment...värt och jämföra pris kanske. hej så länge ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 17 Maj , 2005 Hej Ankarman !! Har en extra Quinna ;-) som heter Anna och henne brukar jag kööölla med, hon ligger nu i sjön och MD11'an sjunger så fint :-D , vi har bytt kapell i år och det blev jättebra, jag gav 7500:-för mitt uppsytt i trakten kring Uppsala, om du är intresserad så kan jag vidarebefodra kontakten /Kenbja P.S Har inte ngn bild på Anna i nya kapellet men skall fixa det och återkomma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarman 0 Postad 17 Maj , 2005 Tjena Kenbja Det låter ok med 7500 kr..Var sömmarna och passformen bra.? Vore fint om du skickade mig adressen. Har bott och studerat i Uppsala en tid så det vore kul att återuppleva lite minnen också.. Hälsningar Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 18 Maj , 2005 Hej Ankarman !1 Var ned till båten igår och tog några bilder tyvärr tog batterierna slut :mad: men det blev 3 bilder i varje fall, vi är jättenöjda med det nya kapellet det sitter som det skall allt har varit till belåtenhet, kan oxå nämna att jag kollade upp i klubben vilka erfarenheter man hade av denna kapellmakare och det var bara positivt så vi slog till, Firman heter EJCO produkter och har tfn 0292-50700 eller mobil 070-3453726 och finns i Östervåla ca 5-6 mil norr om Uppsala. /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 18 Maj , 2005 och en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarman 0 Postad 19 Maj , 2005 Hej Verkar vara bra passform på kapellet och båten verkar fin. Ska ringa i eftermiddag o kolla. Tack för hjälpen o ha en trevlig sommar. Hälsningar Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 19 Maj , 2005 Ingen orsak får hoppas att vi får en bättre sommar i år så jag får önska detsamma 8-) /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser