Gå till innehåll
måndag 20 januari 2025
Gäst Magnus Svensson

Båtplats sökes i Göteborg

Rekommendera Poster

Gäst Magnus Svensson

Vi vill väldigt gärna hyra en båtplats i Saltholmen, Hinsholmen, Långedrag, Fiskebäck eller Hammar i sommar (2005). Vet du någon som vill du hyra ut sin båtplats (minst 2,6 x 8 m, djup 1,5 m) till oss? Ring Magnus, tel. 031-322 61 31.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Petra Ahnfors

Hej! Jag har en båtplats i Saltholmen, 12x3,25, mer än 1,5 m djup då jag legat där med min Shipman 28 (sticker 1,55m). Den ligger på piren där den gamla inseglingsrännan var, plats 99. Jag kan hyra ut denna plats mot vad det kostar mig att ligga på land i sommar, dvs 4500:-. Ingen insats krävs. Uthyrningstiden blir då f.o.m. nu och sommarsäsongen ut. Det går inte att ta över kontraktet (lika bra att upplysa om det direkt). Ring mig efter 13.00 söndag 15/5, så kan vi diskutera. Petra Ahnfors, petra.ahnfors@telia.com 031-530688 0703-519991

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Peter Löfving

Söker även jag en båtplats kring Göteborg eller uppåt längs bohuskusten. Båtens mått är 6,80x2,40 och djupgåendet 1,30. Ring mig på 070-3681070 //Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Patrik

Även jag söker en båtplats i långedrag, fiskebäck eller annan i närheten. Båten är en liten styrpulpetare med måtten 4,8*2 m. HITTELÖN!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Annica Brynolfsson

Båtplats uthyres hela säsongen. Den ligger i Eriksbergsdockan, Brygga B, plats 2. Första till höger från kajen sett. Den är alltså allra längst in mot kajen. Observera att platsens storlek är 2,5 * 10 meter. Pris. 3000:- Annica Brynolfsson 070-9633374

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Annica Brynolfsson

Båtplats uthyres hela säsongen. Den ligger i Eriksbergsdockan, Brygga B, plats 2. Första till höger från kajen sett. Den är alltså allra längst in mot kajen. Observera att platsens storlek är 2,5 * 10 meter. Pris. 3000:- Annica Brynolfsson 070-9633374

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kolla på Blocket, där fanns (igår) det en plats i Hinsholmskilen på 9x3 m

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej.
Ledig plats finns i Önnered. Plats stor nog för 36 fots segelbåt, vatten o el vid stäven, bryggans bästa plats. 8200:- inkl moms

Gärna mailsvar till bjorn@runmalm.se el 0705-334262   Hälsn Björn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror nog att trådskaparen har fått båtplats, finns det ingen äldre tråd tro??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...