Andreasp 3 Postad 26 Juli , 2016 Hej När båten ligger stilla så kan jag trimma drevet hela vägen ut men när jag kör i ca 25 knop så känns det som det inte orkar ut. Är det någon som känner igen detta och har en bra lösning? Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Figo 31 Postad 26 Juli , 2016 Har du kollat oljenivån? Om du har låg nivå så kan det bli den effekten när trimkolvarna belastas. Det kan också bero på läckande trimcylindrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 26 Juli , 2016 Har felet kommit, eller har det alltid varit så? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andreasp 3 Postad 26 Juli , 2016 Det är ett nytt fel. Kollade oljan innan sjösättning men får kanske kolla igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andreasp 3 Postad 31 Juli , 2016 Hej igen Har kollat oljan och den var ok så frågan är om pumpen är ok eller om det kan vara luft i systemet. När jag kollade oljan när drevet var helt uttittat så jag hoppas det är så man gör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser