Ex3mX 2 Postad 17 Juli , 2016 Hej, Någon vänlig själ som sitter på några justerskruvar till ventilerna på en B20. Skulle justera ventilspelet och två av bultarna gick av när jag skulle spänna fast dom med låsmuttern. Antar att dom var utmattade då jag inte tog i alls. Ska ut på sjön i morgon och jag hittar inte någon som säljer reservdelar över disk i Stockholmsområdet. Så om någon har några jag kan få köpa i Stockholm så skulle det uppskattas mycket! Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjoingenjoren 43 Postad 17 Juli , 2016 Drevdelar.se? Eller en Pentahandlare? Eller en bilskrot? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjelie 25 Postad 18 Juli , 2016 Hos Volvo? Borde väl vara samma delar som sitter i gamla bilar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ziggemannen 121 Postad 18 Juli , 2016 Byt allihop när du ändå är igång! Om två var översträckta kan det vara en tidsfråga innan en annan går av under drift, med onödiga reparationskostnader som följd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser