Gäst Postad 15 Juli , 2016 Först bodde man hos rymdmännen sen byggde man denna härliga husbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 16 Juli , 2016 Jag saknar den! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 215 Postad 17 Juli , 2016 Den tidningen saknar många. Även jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 17 Juli , 2016 Den amerikanska utgåvan finns på Amazon, dock verkar kommentarerna om den tycka att den urartat. Kanske svårt att hitta läsare idag när allt ska vara elektroniskt och färdigbyggt från början och skruvmejslar finns snart bara på museum Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 17 Juli , 2016 Den amerikanska utgåvan finns på Amazon, dock verkar kommentarerna om den tycka att den urartat. Kanske svårt att hitta läsare idag när allt ska vara elektroniskt och färdigbyggt från början och skruvmejslar finns snart bara på museum Ja du har nog rätt, mycket få startar projekt som varar mer än någon enstaka timma. Det kanske snarare tiden jag vill vrida tillbaks, trots att jag alltid tyckt att jag är i den bästa tiden av livet. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser