sebbe999 1 Postad 15 Juli , 2016 Tjena, jag har ett sådant gaskök i båten där man skjuter i en liten gas flaska och vrider den ett halvvarv med ett svart lock! Har funkar klockrent tills idag när jag skulle sätta i flaskan och vrida runt den så täpper inte flaskan till, utan gas pyser ut hela tiden ! Någon som hade liknande strul!? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 15 Juli , 2016 Vad jag vet säljer Biltema två sorters gasbehållare, jag använder bägge. Ingen av dessa har låsning där du vrider ett halvt varv. Kan du ta bild på flaska resp kök? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sebbe999 1 Postad 15 Juli , 2016 Det är ingen låsning! Bara ett spår !! Men det har ju funkar innan i 2 år så det är inte flaskan utan spisen som något inte lirar !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 15 Juli , 2016 Sprucken O-ring som inte tätar kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
touchwood 120 Postad 16 Juli , 2016 Hände mig också, tog en annan flaska då fungerade det, men tyckte att den tog slut ovanligt fort så den kanske också läckte fast mycket mindre då. Håller ett öga på det nu, flaskorna har legat i båten i 3 år kan vara värt att nämna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser