benny_b 7 Postad 14 Juli , 2016 Har en lång lista på projekt som skall göras med båten. Kanske inte i sommar, men iaf i år och början av nästa. Tänkte få in mer ljus i båten och gillar att få in ljus i ögonhöjden när man sitter nere i ruffen. Tanken är att montera ventiler i bokhyllan. Är det någon som gjort detta? Skulle gärna ha öppningsbara men det kanske är galet tänkt, då de hamnar under vatten när man seglar? Tips tas gärna emot Skepp o´hoj! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 14 Juli , 2016 (redigerade) Jag har gluggar i skrovet på min båt, dock ej öppningsbara. Dessutom är de i riktigt glas. Men visst blir det lite akvariumkänsla över det. Redigerad 14 Juli , 2016 av pseudonym Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
benny_b 7 Postad 14 Juli , 2016 Jag har gluggar i skrovet på min båt, dock ej öppningsbara. Dessutom är de i riktigt glas. Men visst blir det lite akvariumkänsla över det. Stiligt! Vart hittade du ventilen? Och hur gick du tillväga? Massor av sikaflex för att få det tätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 14 Juli , 2016 Nej det är original. Ovan däcket är bara en fejkruta i form av dekaltejp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser