todde 0 Postad 8 Maj , 2005 På bilden ser ni foten på min maststötta, men är detta original eller en egenhändig förbättring? Det är otroligt stabilt men som sagt, är det verkligen original? Är det någon som har svar? /Todde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Forgus31 Postad 8 Maj , 2005 Ser ut som om motorn har kanat fram några meter jämfört med de 95-or jag seglat. Men det kan vara mitt minne som sviktar för det var ett tag sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claeshkan 0 Postad 26 September , 2005 Hej Todde! Det ser utsom du köpt en båt med förstärkt maststötta, som alla M-95 ägare med orginal stötta rekomenderas att byta till, eftersom orginalet var för vekt. För er andra som läser det här, så har jag själv haft en M-95 mod -76 med orginal stöttan kvar utan några problem. Om du vill veta mer om mast stötta så gå in på Maxi 95 klubben hem sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claeshkan 0 Postad 29 September , 2005 Hej igen! Foten är inte orginal. Utan en förbättring som satts dit när stöttan bytts. Säger det igen. Gå in och med Maxi-95 klubben, så får du ett helt kompendie om allt som kan och bör göras i din nya klenod. där kan du bla läsa om din mast stötta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
todde 0 Postad 5 Oktober , 2005 Tack för infon! Jag har gått med i Maxi 95 klubben... Och Skotten, är det inte lite mesigt att ta upp båten redan i September? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser