Gå till innehåll
onsdag 18 december 2024
Eloise

Manual Windy 8800

Rekommendera Poster

Hej,

Har precis köpt en Windy 8800 88:a, med 2 st 211. Är det någon som har en Owners Manual eller vet var man kan få tag in någon. Tacksam för alla svar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Eloise

En nyfiken fråga var det du som köpte den som kom ut på blocket häromdagen som stått på land några år. Den var jag själv intresserad av men hann inte komma iväg för att titta på den. Hur är skicket i övrigt på denna båt. Jag tyckte den såg rätt ok ut, eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fanns förr en del info om de flesta windybåtarna på windyklubben.com men just nu verkar denna sajt ligga nere. Annars kan du nog kontakta windy själva dom kan nog ge dig lite info. Berätta gärna här om du lyckas vaska fram något.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Eloise

En nyfiken fråga var det du som köpte den som kom ut på blocket häromdagen som stått på land några år. Den var jag själv intresserad av men hann inte komma iväg för att titta på den. Hur är skicket i övrigt på denna båt. Jag tyckte den såg rätt ok ut, eller?

Om du menar den som låg på Gåshaga Marina, så var det den. Som jag bedömde det var den i hyfsat skick för sin ålder och med tanke på att den stått på land senaste fem åren. Sen är det ju som alltid när man köper en äldre båt, man vet aldrig vad som kan hända. Hämtar den i helgen för transport till hemmahamn i Gryts skärgård.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fanns förr en del info om de flesta windybåtarna på windyklubben.com men just nu verkar denna sajt ligga nere. Annars kan du nog kontakta windy själva dom kan nog ge dig lite info. Berätta gärna här om du lyckas vaska fram något.

Ja jag såg det. Fick tag i ett nummer till en lagerchef i Norge, men inte ens där fanns det att få tag i någon. Får helt enkelt leta vidare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Windyklubben finns på facebook, hör efter där.

Tack får kolla där

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...