Gå till innehåll
lördag 15 februari 2025
Salty

Praktiskt båtägande - test Bavaria 27 sport

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Idag läste jag det nya exemplaret av praktiskt båtägande hemma i bastun.

En av de båtar jag suktat efter är just Bavaria 27 sport och det var en spännande läsning, min drömbåt! ☺

I övrigt riktigt nöjd med bra tips i tidningen. Men jag blev synnerligen besviken på artikeln om Bavaria 27 sport.

Långt och bra reportage. Jag är en positiv 32 årig småbarns far men nu blev jag grymt besviken!!

I artikeln ser man en småbarnsfamilj körande en 27 fots Dc där barnet som inte ser ut att vara över ett år SAKNAR Flytväst!!

Ärefån till mor o far saknar också men de 2 kan ju faktiskt gör ett aktivt val ifrånsett från sitt barn...

Att mor o far kan vara så ini helv... befriade ifrån intelligens och placera ett barn i den miljön (planingsfart med bakgrund av öar/land) så borde väl ändå reporter tycka att den bilden inte riktigt hörde hemma där?

Riktigt bra tips i övrigt i tidningen men den där familjen borde ni faktiskt lånat ut minst en flytväst inför reportaget!

Skam över den skepparen som hellre visar sin båt och dess utrustning, men som inte ser till sina passagerares säkerhet.

Jag blev faktiskt riktigt sur... trots att det är min favorit båt, alla kategorier.

Riktigt illa.

Tycker iallafall jag...

Redigerad av Salty

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gör oss alla en tjänst och scanna in tidningen så vi alla kan läsa :)

Hade gärna gjort det men bryter väl en hel del mot upphovsrätt och annat då deras artikel ej finns på nätet ännu. Men eftersom bilden på skepparen och hans besättning är på omslaget så lär väl detta publiceras snart. Förvisso har man på den ändrat bakgrunden till öppet vatten jämfört med artikeln...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade gärna gjort det men bryter väl en hel del mot upphovsrätt och annat då deras artikel ej finns på nätet ännu. Men eftersom bilden på skepparen och hans besättning är på omslaget så lär väl detta publiceras snart. Förvisso har man på den ändrat bakgrunden till öppet vatten jämfört med artikeln...

Sluta tramsa!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sluta tramsa!

Är du för snål för att ta en egen prenumeration?

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du hade kunnat lagt ut omslagsbilden och låtit oss andra leta efter "finn tre fel" hade kunnat bli en kul grej...

Håller med dig, föraren håller en baby i famnen och båten är på väg upp i plan och ingen har flytväst

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...