ModinMattias 0 Postad 30 Juni , 2016 Hej Gjorde ett inlägg angånde typbeteckning på min flipper 700 - 80 fick beskrivet att stansade numret ska sitta vänster sida akter men hittar inget varken invändigt eller utvändigt är det någon som vet hur den ser ut ? eller något mer om placering ? mvh / Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flippermannen 26 Postad 1 Juli , 2016 Hej, det är ingen bricka eller liknande utan en ganska diskret instansning i själva skrovet. Den sitter precis under gummilisten på babords sida i aktern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Forsberg78 1 Postad 1 Juli , 2016 Hej Gjorde ett inlägg angånde typbeteckning på min flipper 700 - 80 fick beskrivet att stansade numret ska sitta vänster sida akter men hittar inget varken invändigt eller utvändigt är det någon som vet hur den ser ut ? eller något mer om placering ? mvh / Mattias Hej! Skall sitta instansat på utsidan i plasten strax under relingsliten, vilken sida kommer jag inte ihåg. Kolla båda sidor. Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ModinMattias 0 Postad 2 Juli , 2016 Hej ! Tackar för alla svar ska ut och granska ordentligt ! Varit svag storm här så stå på badbryggan har inte varit ett val Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Boat 8 Postad 2 Juli , 2016 Brukar vara på styrbords sida av akterseglade alldeles under relingslisten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser