Supersimon 0 Postad 18 Juni , 2016 Tjena! Köpte häromdagen en volvo penta 360 utombordare som ska få pryda aktern på min Selco! Men har lite frågor angående vart alla kablar ska gå! Har listat ut vart kablarna till startmotorn sitter och det är dom som jag antar man sätter direkt på batteriet?... Men sen är det ju några andra kvar! Sedan undrar jag om någon sitter och ruvar på en instruktionsmanual till denna modell? Hade varit kul! Har markerat runt dom delarna som jag inte vet vart dom ska! Tack på förhand! Mvh Simon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_77 1 Postad 19 Juni , 2016 Hej Simon ! den övre bilden kan jag tänka mig ska gå till tändningslåset. om du fick med något sånt sen är det elchoken på undre bilden. eventuellt att den också kopplas via tändningslåset. johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Supersimon 0 Postad 20 Juni , 2016 Tack Johan! Jag har förstått att det är så det ligger till! men förstår fortfarande inte hur jag ska koppla kablarna... :/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_77 1 Postad 21 Juni , 2016 fick du med tändningslås med tillhörande kabelhärva ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Supersimon 0 Postad 22 Juni , 2016 Nej det fick jag inte Johan :/ fick du med tändningslås med tillhörande kabelhärva ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_77 1 Postad 22 Juni , 2016 fick du med något gasreglage ? jag ska fundera på ett elchema i helgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser