Gram 1 Postad 15 Juni , 2016 Hej, Har någon tips på bra och billig vinterförvaring av en 41 fots båt på 10 ton. Utomhus går bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
s59746 88 Postad 15 Juni , 2016 Hej, Har någon tips på bra och billig vinterförvaring av en 41 fots båt på 10 ton. Utomhus går bra Hmm. Känns som nån information som behövs för ett bra svar fattas. Kan bara inte komma på vad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 15 Juni , 2016 Jo jag vet ett ställe på Tristan da Cunha... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 15 Juni , 2016 Hej, Har någon tips på bra och billig vinterförvaring av en 41 fots båt på 10 ton. Utomhus går bra Hmm. Känns som nån information som behövs för ett bra svar fattas. Kan bara inte komma på vad? Jag tror jag förstår vad du menar, men jag kan med 99,9% säkerhet säga att den uteblivna informationen är: STCKHOLMSOMRÅDET! /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petter_b 49 Postad 16 Juni , 2016 Jag kan varmt rekommendera http://marinexpo.se/batforvaring/. Det är visserligen en bit att åka beroende på var i Stockholmsområdet du bor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser