Chris_alm 0 Postad 5 Juni , 2016 Jag har en fråga angående insugningsluften till min värmare? Den slangen ligger bara löst ner typ mot kölsvinet? Personligen tycker jag det känns lite fel, det känns som att värmaren tar gamal och unken luft till att värma upp för att sen blåsa ut i båten, jag hade ju hellre sett att det fanns ett friskluftsintag någonstans där den tog in frisk luft. Hur har ni det, vad tror ni? Mvh Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 6 Juni , 2016 På epocan går denna tunna slang upp till friskluftintagen på skrovsidorna. Tror du bör se till att värmarn tar friskluft istället. Blir bättre miljö i båten då. Måste vara ganska enkelt ordnat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 6 Juni , 2016 På min båt tar jag friskluften utifrån via ett stuvfack i sittbrunnen. Förbänningsluften ta jag dock från samma utrymme som värmaren sitter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser