wipwip 0 Postad 2 Juni , 2016 efter att den blivit ihopnöpen förra sommaren så är den snart klar igen , men jag bara undrar vad kan man förvänta sig för komprision på en sån här när man mäter de sen , och så undrar jag e de någon som vet hur man kopplar bort vropumpen på den , jag pluggade bara den men de e väll något mera man ska göra förstår jag , och vilken olja ska man använda igentligen de fins ju en uppsjö utav dom , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wipwip 0 Postad 4 Juni , 2016 ja de va många svar på detta ser jag eller har jag hamnat helt fel tro ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 4 Juni , 2016 Komp 8-9kg.Du får ta isär elkopplingen till pumpen också annars tjuter larmet. Olja tcw3 Med vänlig hälsning Tutte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wipwip 0 Postad 6 Juni , 2016 så jag kan köra mad all olja som är klassad för tcw3 även den på biltema då , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser