Scuba 0 Postad 2 Juni , 2016 Hallå Ska få nya båten transporterad till hemmahamnen på söndag, transportören undrar hur hög båten är. Efter lite googlande hittar jag inte uppgift på höjden på denna båt!! Bavaria 27 Sport Alltså höjden på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
modifieradvega 23 Postad 2 Juni , 2016 Tok ungefär 2 minuter att googla fram.Men det är dock höjd från vattenlinjen. 2.78 m Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 2 Juni , 2016 Och på 28,3 sekunder googlade jag fram att djupgåendet är 0,85 meter. Sedan är det enkel matematik... http://www.batakuten.se/batar/bavaria-27-sport/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 2 Juni , 2016 Vad går han på? B27-sporten? är väl det som avgör hur hög... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 2 Juni , 2016 Jag har en 28 sport och den är 2,80. Borde inte skilja mycket mot 27an Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 2 Juni , 2016 Djupgåendet är troligen med drevet nere så räkna ca 60cm djupgående kanske Så ca 340cm och en vanlig bodbil ska inte ha några problem att ta den Dock lär antenner och annat pynt på targabågen tillkomma på den specade höjden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
modifieradvega 23 Postad 2 Juni , 2016 Antenn borde gå att fälla. Bortsett från radarn då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scuba 0 Postad 3 Juni , 2016 Hej Alla! Tackar för svar. Skulle tro att vi fixar transporten. Trevlig helg! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser