MKna 0 Postad 31 Maj , 2016 Hej. Jag har ett Garmin Bluechart classic datakort MEU042R Oslo-Göteborg. Är intresserad av att köpa eller byta mot ett som täcker blekinge skärgård. Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
missblue 4 Postad 15 Juni , 2016 Hej. Jag har ett Garmin Bluechart classic datakort MEU042R Oslo-Göteborg. Är intresserad av att köpa eller byta mot ett som täcker blekinge skärgård. Mvh Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
missblue 4 Postad 15 Juni , 2016 Hej. Jag har ett Garmin Bluechart classic datakort MEU042R Oslo-Göteborg. Är intresserad av att köpa eller byta mot ett som täcker blekinge skärgård. Mvh Martin Hej! Har du kvar BlueChart kortet? Mvh Bengt Björlin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sparren 0 Postad 20 Juli , 2016 Hej. Jag har ett Garmin Bluechart classic datakort MEU042R Oslo-Göteborg. Är intresserad av att köpa eller byta mot ett som täcker blekinge skärgård. Mvh Martin Hej, jag söker för Göteborg med omnejd, passar den till Garmin 182C? Jag har bara Stockholm-mälaren, är du intetresserad av det området, eller vill du sälja ditt kort? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
linushj 0 Postad 12 Augusti , 2016 Jag har ett garmin Bluechart för Halmstad - Oslo .(något sånt ..) skulle gärna vilja byta eller köpa ett kort med Vänern på. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser