Vinor 3 Postad 24 Maj , 2016 Hej . Höll på pilla nere vid motorn och hittade denna på Barbord sida långt baktill på motorn - vad är det för något och har kontakten där släppt ? Blev osäker men vet ej vad ska leta på . Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 549 Postad 24 Maj , 2016 Ser ut som givaren till oljetrycksmätaren. För mig ser det ut som om kabeln har släppt. Den ska vara fastskruvad på skruven. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 24 Maj , 2016 Bara att trycka på, typ som en tändstiftshatt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
modifieradvega 23 Postad 24 Maj , 2016 Barbord, wtf? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vinor 3 Postad 25 Maj , 2016 Ser ut som givaren till oljetrycksmätaren. För mig ser det ut som om kabeln har släppt. Den ska vara fastskruvad på skruven. Stämmer nog ganska bra - mätaren fungerade sista åkturen sen var jag och tvätta rent under motorn och då måste den ha släppt ska testa nästa gång . Tack tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser