policcy 0 Postad 5 Maj , 2005 Hej jag har köpt en båt och jag vet inte vad den är för slags modell, han jag köpte den av trodde att det var en crescent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perrep 0 Postad 6 Juni , 2005 kan være en selco,den var ihvertall snygg,tror den er bygd før 1970 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marlon69 0 Postad 15 Juni , 2005 Jodå. En Selco verkar det vara. Ser fin ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 12 Augusti , 2005 Hej jag har hittat en ungefär likadan båt och det va en Monark men vem vet..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alexbriss 0 Postad 14 Augusti , 2005 Nån slags Selco som sagt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Penta-Mannen 0 Postad 14 Augusti , 2005 Jag är rätt säker på att det är en ockelbo T14. Om så är fallet så har du hittat en pärla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 17 Augusti , 2005 Hej jag kollade på blocket på Okelbo t14 men den liknar inte alls min i formen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raxz 0 Postad 19 Augusti , 2005 jag skulle också kunna tro att det är en selco av något slag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dalu001 0 Postad 25 Augusti , 2005 Jag tror säljaren hade rätt Crescent Avant 44 . Min är med beteckningen sport tror det är ränderna (se bild) som är skillnaden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 26 Augusti , 2005 Solklart. En Crescent! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser