Gå till innehåll
onsdag 20 november 2024
Rikard79

Vad e det här för båt?

Rekommendera Poster

Nån som vet vad det här kan va för båt? Den e ruskigt skitig då den stått i en lada i många år. Fler bilder finns om det behövs. Tacksam för snabt svar då jag kanske ska köpa den om priset e rätt. Vad tycker ni man ska ge för båten? Man för med den motorn som sitter på 45 Hk en 50 Hk Penta Mvh Rikard

post-2907-1394234381,4596_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja ha en bild från sidan PS kan det vara en selco av någon äldre modell? Fungerar båda motorerna? :-/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Rikard

Ja båda motorerna fungerara. Har ingen bild direkt från sidan. Men nu e det tre bilder inne i alla fall.

post-0-1394234381,5682_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ja du Rickard det var inte lätt? är det stolar eller soffa fram? Ge dom ett skambud på 8000 dom kanske bara vill bli av med den ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja dom har sagt att jag får ta den för 10,000 men att det går att diskutera. Det e stolar fram soffa bak. Jag tänkte bara köpa den tvätta upp den för att sen sälja den och tjäna en hacka om det gick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kör bara ,är båten hel o ren motorerna fungerar osv kan du kanske göra några tusingar :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle inte betala många tusingar för den gamla motorn. Och för en båt från 60-talet. Max 6-6000 tusen för båten då. Motorn är ju gammal som satan. Och är svår att få tag i delar till. Och får du tag i dom är dom svindyra. Tippar på en tidig Ockelbo. Eller ett hembygge.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror inte att det är någon Selco och inte Ockelbo heller. Stämmer inte med skrovformen. Kan i.f.s. vara en öppen Selco och att däcket är hemmabygge. Men, motorn är jättegammal och svår att hitta reservdelar till, så jag håller med inte över 6.000:-

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...