tigerloo_6 0 Postad 5 Maj , 2005 hur stor motor är lämplig att ha på en flygfisken? och är dom trvliga att köra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tigerloo_6 0 Postad 5 Maj , 2005 går det att stoppa stereo i en flygfisken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 5 Maj , 2005 Hej jag har oxå en flyg fisk men jag har bara 15hk på den men den går inte för fort typ 24knop med en tonåring. Jag skulle föruslå 25-30 hästar. Jag skulle insrtallera stereo i min men jag orkade inte så jag fixa ett ciggarett uttag och sedan tog högtalare från datan och det funkade utmärkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tigerloo_6 0 Postad 6 Maj , 2005 men hur har du instalera dom för att inte få vatten på dom ?-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 8 Maj , 2005 jag koppla bara in ett ciggarett uttag och fixa en sladd som passa till högtalarna så jag tar bara bort högtalarna när ja inte kör me den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser