Beardface 0 Postad 8 Maj , 2016 Båten är i ok skick, men finns lite att göra som på de flesta begagnade båtar. Motor: Evinrude 50 vro, 90 tal. (Vet att den är i minsta laget, men gick fint med 3 stadiga personer, 25 knop enligt mätaren) 30 kärra, tiki. Alla bord, stege dynor osv finns. 28 000:- Är det ett ok pris, motorn är det stora frågetecknet som vanligt, men en jämförelse på blocket, verkar priset bra. Jag tänker att den borde ligga över 30 000:-. Tacksam för åsikter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 8 Maj , 2016 Kanonpris även utan motor å kärra om båten e ok. Bara gratullera 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 8 Maj , 2016 (redigerade) Hade för läängesen en 555 Körde en ½ sommar med Honda 10 Hkr, pga. motorhaveri, det gick dåligt. Hon måste plana för att gå rakt. http://lasselundell.se/jofa.html Var är bilden tagen (västkusten)? Redigerad 8 Maj , 2016 av Lasse-L 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beardface 0 Postad 8 Maj , 2016 Tackar, antar att jag slår till! Ser ut som västkusten tycker jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser