krongligakrabban 0 Postad 2 Maj , 2016 Tja! Jag har som rubrik lyder ett alpha one gen 2 drev. Efter ett par veckor i garaget med drevet nere så skulle jag gissa det och får ingen respons, hydraulpumpen ger ifrån sig ett klickljud men absolut ingenting händer med drevet. Fick för mig att batteriet var orsaken men efter att ha provat med ett annat och även laddat så står jag här och inte vet vad jag ska göra.. någon som har en idé? Är det så illa att pumpen har tackat för sig? Otroligt tacksam för alla svar! Mvh Jeppe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jeppe_lu 3 Postad 2 Maj , 2016 Tja! Jag har som rubrik lyder ett alpha one gen 2 drev. Efter ett par veckor i garaget med drevet nere så skulle jag gissa det och får ingen respons, hydraulpumpen ger ifrån sig ett klickljud men absolut ingenting händer med drevet. Fick för mig att batteriet var orsaken men efter att ha provat med ett annat och även laddat så står jag här och inte vet vad jag ska göra.. någon som har en idé? Är det så illa att pumpen har tackat för sig? Otroligt tacksam för alla svar! Mvh Jeppe Hej Jeppe, Kan det vara samma problem som jag hade.. Kolla mitt senaste inlägg på tråden som jag i tidigare idag. http://www.maringuiden.se/forum/topic/81510-trimtilt-går-ner-men-ej-upp/ Hoppas det kan vara det. Mvh Jeppe nr 2 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krongligakrabban 0 Postad 3 Maj , 2016 Kanon! Jag får prova dessa åtgärder, till skillnad från ditt drev så rör sig inte mitt alls men får hoppas det kan vara samma fel! Tja! Jag har som rubrik lyder ett alpha one gen 2 drev. Efter ett par veckor i garaget med drevet nere så skulle jag gissa det och får ingen respons, hydraulpumpen ger ifrån sig ett klickljud men absolut ingenting händer med drevet. Fick för mig att batteriet var orsaken men efter att ha provat med ett annat och även laddat så står jag här och inte vet vad jag ska göra.. någon som har en idé? Är det så illa att pumpen har tackat för sig? Otroligt tacksam för alla svar! Mvh Jeppe Hej Jeppe, Kan det vara samma problem som jag hade.. Kolla mitt senaste inlägg på tråden som jag i tidigare idag. http://www.maringuiden.se/forum/topic/81510-trimtilt-går-ner-men-ej-upp/ Hoppas det kan vara det. Mvh Jeppe nr 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser