Stephan_D 73 Postad 27 April , 2016 Två plusgrader, ihållande snöfall varvat med hagel och regnskurar. Trots detta överlevde vi och sommaren kan äntligen börja! 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 27 April , 2016 Intresseklubben noterar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Parca22 11 Postad 29 April , 2016 Gött de, Stephan! Pseudonym, Intresseföreningen har antecknat att Intresseklubben noterat. Fick Du kanske en intressepil i pannan också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 29 April , 2016 Grattis! Själv har jag knappt börjat vårrustningen ännu. Lite trist att se svar som det första i den här tråden men det kanske man får vara inställd på på nätforum? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 29 April , 2016 Gött de, Stephan! Pseudonym, Intresseföreningen har antecknat att Intresseklubben noterat. Fick Du kanske en intressepil i pannan också? Nä, i röven och den irriterar så förbaskat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjellman 31 Postad 29 April , 2016 Stort grattis stephan! Min är klar för sjösättning. Väntar bara på att gubben på marinan ska se över min värmare som han lovade fixa i NOVEMBER!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stephan_D 73 Postad 1 Maj , 2016 Ser fram emot litet sjösättningsbilder. (pseudonym behöver inte titta om det är jobbigt på något vis) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser