rikardz 0 Postad 23 April , 2016 Det verkar vara väldigt dåligt utbud av bensin till nåtar runt hamnarna i och i närheten av Malmö. Har hört att man kan köra till Kastrup och fylla bensintanken där, är det någon som har erfarenhet av det? Går det att betala med kort? Är det alltid öppet? Jag har båten i Limhamn för tillfället, så alla förslag om var jag kan hitta bensin tas tacksamt emot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lomma47 1 Postad 24 April , 2016 Det verkar vara väldigt dåligt utbud av bensin till nåtar runt hamnarna i och i närheten av Malmö. Har hört att man kan köra till Kastrup och fylla bensintanken där, är det någon som har erfarenhet av det? Går det att betala med kort? Är det alltid öppet? Jag har båten i Limhamn för tillfället, så alla förslag om var jag kan hitta bensin tas tacksamt emot. Kastrup funkar bra. De tar kort och det är automatmack så antar att den funkar 24/7. Kolla även; http://www.sjomackarna.se/karta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardz 0 Postad 25 April , 2016 Tack Lomma47! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser