Patrikone 2 Postad 22 April , 2016 Hej, Se min panel med huvudströmbrytare etc som sitter i min Grandezza 26 från 2008. Jag undrar vad Direct Supply egentligen betyder? Jag måste iallafall ha den på tillsammans med Service för att kylen skall funka. Undrar också om denna skall stå i läge "på" alltid för att t ex ge ström till den automatiska pilspumpen om den behöver det? Jag har inte haft den på innan när jag inte varit i båten, först nu som jag funderade på detta. Tacksam för svar och tips om denna panel. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rob1 1 Postad 28 April , 2016 Jag mailade Navix när jag skulle koppla in ankarspel. Grym service fick svar inom en timme med komplett elschema för båten samt instruktioner för hur jag skulle koppla in spelet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrikone 2 Postad 29 April , 2016 Har mejlat dem också, inget svar Har du samma panel som mig Rob1? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser