boatboat 0 Postad 12 April , 2016 Hej, Vi har precis köpt ny (begagnad) båt och skall få den levererad med kranbil nu på söndag. Vår båtklubb har ingen plats att lägga i med kranbil. Vad finns det för ställen i Stockholm att lägga i båten med kranbil? Gärna nära Tyresö. Mvh Sören Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 12 April , 2016 Brukar funka på Gålö, Morarna.Har du kollat med kranbilsföraren, de brukar ha koll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatboat 0 Postad 12 April , 2016 Hej, Kranbilsföraren brukar inte köra i Sthlm. Båten tas från Örebro. Finns det nåt ställe typ Tyresö, Saltsjöbaden , Nacka, Värmdö eller saltsö-boo? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bernte-AQ 44 Postad 12 April , 2016 Du har ett pm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elfanomad 8 Postad 12 April , 2016 Söderby brygga i Haninge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 13 April , 2016 Fisksätra..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatboat 0 Postad 13 April , 2016 Tack alla så himla mycket för hjälpen. Speciellt tack till Bernte. Det löste sig. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peppen4998 0 Postad 4 Maj , 2016 Du har ett pm hej, skulle verkligen uppskatta om du kan hjälpa även mig, jag har också en båt som kommer nästa torsdag med kranbil. jag trodde jag skulle kunna lägga i den i Islinge eller Stocksund, men det funkar inte av olika anledningar. har du något tips? stort tack på förhand! Med vänlig hälsning Peter Revay 0700829561 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser