Zer0 3 Postad 11 April , 2016 Köpte en båt med lilla akterspegeln o motorn med lång, eftersom jag bara skall ha den o åka lite med i sommar tänker jag inte renovera den så jag satte trä som upphöjning o plastade fast det inte jätte bra, kan jag hänga på motorn o bulta motorn i riktiga akterspegeln uppe o nere o köra med så länge i sommar? Motor johnson 85hk v4 -79 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 15 April , 2016 nån som kan hjälpa mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 15 April , 2016 har fixat 2 ugnsplåtar räcker det o förstärka med så länge tror ni? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petter_b 49 Postad 15 April , 2016 Du får nog förklara litet bättre vad din fråga är. Gör om och gör rätt är ofta ett bra tips och då tror jag inte att du behöver några ugnsplåtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojjeblom 7 Postad 16 April , 2016 har fixat 2 ugnsplåtar räcker det o förstärka med så länge tror ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipperjoel 0 Postad 16 April , 2016 Fundera lite på kraften hos en 85hk så låter det som att den förstärkningen du gjort är lite i klenaste laget. Bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 16 April , 2016 Bilder! Sen kan vi nog uttala oss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser