Andreasp 3 Postad 6 April , 2016 Hej Jag skall montera drevet och har köpt en hylsnyckels sats med tum hylsor. Problemet med SX drevet är ju att man måste ha någon typ av vinkel för att få dit hylsan. Det går ju bra att dra med ringnyckel men i slutet så skall det ju dras med moment nyckel. Är det någon som vet om det finns special "vinklar"? MVH Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Figo 31 Postad 6 April , 2016 Har dragit mitt SX drev så hårt jag orkar med ringnyckel. Har funkat bra i alla år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 6 April , 2016 Det finns förlängare med kula i änden, så att man kan vinkla hylsan lite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 6 April , 2016 Förläng ringnyckeln med t.ex. ett järnrör och dra i det med en fiskvåg. Så gjorde jag när jag undrade hur hårt jag brukade dra hjulbultarna på bilen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser