Makro 1 214 Postad 30 Mars , 2016 Är det någon som använder fendrarna som Erlandssons brygga säljer? De är ju verkligen billiga men hur är kvalitén? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 30 Mars , 2016 Mina är från Biltema, "bryggan" lär väl inte vara sämre... Dom är av bra kvalité till ett överpris //Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 30 Mars , 2016 Förra sommaren sa en av våra Bryggan-fendrar "POFF" medan Biltemas klagade högljutt men levde vidare lite ömma om magen... Jo, de utstod samma behandling vid samma tillfälle. Kanske något elakare behandling av Biltemas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alicia1 44 Postad 5 April , 2016 Har t.o.m fenderskydd från Biltema vilket fungerar utmärkt. Likaså y-bomsfender, Fungerar toppen.//Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 214 Postad 3 Maj , 2016 Erlandssons och Seasea säljer samma sorts fendrar. Det är däremot lite underligt att de säljs som Majoni men det var bara de svarta fendrarna som hade Majoni-logga på sig och verkar helt ok, de vita utan logga ser lite "billigare" ut? Men nu köpte jag dessa ändå så vi får se om de håller måttet i sommar. Biltemas fendrar känns mer välgjorda tycker jag men jag har bara 195mm hållare så de passar inte tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 214 Postad 27 September , 2016 Ja "Bryggans" fendrar höll hela denna säsongen och får vara med nästa år också då får vi se om de håller måttet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser