Fredric_sthlm 16 Postad 28 Mars , 2016 Ngn mekkunnig som vill tjäna en hacka på att byta ovanstående? Enligt 2 mekaniker som kollat i motorrummet räcker utrymmet framför motorn utan att lyfta maskin Har även en insprutningspump som läcker lite som behöver en översyn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 29 Mars , 2016 Ingen av dom "mekkunniga" som "e på" eller har du missat fråga dom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 29 Mars , 2016 *"mekaniker" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 29 Mars , 2016 Den ena firman tycker jag spontant känns för dyr (12000kr) för byte av vevaxeltätningen. Den andre som gav ett bättre pris gick under jorden. Får inte tag på människan. Andra jag pratat med har inte avdragarverktyget som krävs. Så innan jag tar den "dyre" slänger jag ut en metkrok här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 29 Mars , 2016 OK. kollar med brorsan å en kompis t honom. Åtetkommer om dom har tid/lust. var e båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 29 Mars , 2016 OK. kollar med brorsan å en kompis t honom. Åtetkommer om dom har tid/lust. var e båten? Tack! Uppskattas! Båten ligger i Kyrkviken på Lidingö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 29 Mars , 2016 OK. kollar med brorsan å en kompis t honom. Åtetkommer om dom har tid/lust. var e båten? Tack! Uppskattas! Båten ligger i Kyrkviken på Lidingö. Har kollat. Tyvärr ingen av dom har tid/lust. Bror är generellt mekkunnig/ inresserad. "Polaren" arbetat hela livet med all typ av motorer och mekande. Har jobbat en hel del med båtmotorer men inte professionellt dom senare åren. Han har "dålig erfarenhet" från "privat-mek". Hade det varit en direkt bekant/vän till broder... hade han kunnat överväga. Hör dock av sig om dom får "känning" Lycka till i sökandet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 29 Mars , 2016 Stort tack i alla fall Caribic! Då finns detta jobb fortfarande kvar om ngn är intresserad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser